Osiedlowe Sieci Komputerowe

Osiedlowe Sieci Komputerowe

  • Ebok
  • Poczta
  • Pomoc
  • Strona główna
  • Oferta
    • Pakiety
    • Internet
    • Telewizja
    • Telefon
    • Regulamin
  • Promocje
    • Internet + Telewizja
  • Dla biznesu
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
    • Bezpieczeństwo
    • Często zadawane pytanie (FAQ)
    • Jak to zrobić….
    • Konfiguracja poczty elektronicznej
    • Konfiguracja serwerów proxy
    • Strony WWW

Często zadawane pytanie (FAQ)

Na tych stronach znajdziecie Państwo krótkie porady pokazujące jak rozwiązać najczęściej pojawiające się drobne problemy.

 

 

  • Komunikat „Certyfikat bezpieczeństwa tej witryny nie jest zaufany!”?
  • Co oznacza „To połączenie jest niezaufane”?
  • Co oznacza „Wystąpił problem z certyfikatem zabezpieczeń tej witryny sieci Web”?
  • Co oznacza komunikat „Łańcuch certyfikatów tego serwera jest niekompletny…”
  • Safari – certyfikat witryny jest nieważny.
  • Jak sprawić, aby Apple Safari ufał samo-podpisanym certyfikatom.
  • Jak sprawić, aby Google Chrome ufał samo-podpisanym certyfikatom.
  • Jak sprawić, aby Internet Explorer ufał samo-podpisanym certyfikatom w 20 irytujących krokach.
  • Jak zapisać na stałe certyfikat strony w przeglądarce Firefox?
  • Jak zapisać na stałe certyfikat strony w przeglądarce Opera?
  • Czy jest możliwość przeglądania poczty z domen *.2a.pl przez WWW?
  • Dlaczego nie można wysłać poczty? Odbieranie poczty działa.
  • Po reinstalacji systemu nie działa INTERNET. Co zrobić?
  • Po wymianie karty sieciowej nie działa INTERNET
  • Czym różni się KB od Kbit / MB od Mbit?
  • Co to jest link karty sieciowej?
  • Co robić, gdy nie świeci się link na karcie sieciowej ?
  • Świeci się link na karcie sieciowej, ale komputer nie pobiera adresu z DHCP?
Copyright © 2011-2016 2A
Wszelkie prawa zastrzezone